kacakcay yani gördüğümüz tüm estetik facialarını da yine doktorlar yapıyor. Yerinde olsam cildiye doktoru diye birine güvenmem, daha önce yaptığı işlere bakar, memnuniyetini okur, kullandığı malzemeyi öğrenir, piyasadan neden ucuz yapıyor onu anlamaya çalışırdım. Ya tabiki sen bilirsin ama bence