Kızlar merhaba öncelikle net bi düzen olmamakla birlikte 1 aylık bebem 1bucuk saatte bi 2 saatte bi acıkır uyanır. 2 gecedir şöyle bi durum söz konusu saat 22:30’da karnını doyurdum şu saat oldu (02:30) sadece bi mızmızlandı emzireyim dedim 5 dakika emdi memede geri uyudu. Gün içinde bu böyle değil sadece 2 gecedir farkettim. Uyandırıp beslemeli miyim yoksa kendisinin uyanmasını mı beklemeliyim? Normal mi acaba kendine bi düzen mi oturtmaya çalışıyor anlamadım. Yardımcı olursanız sevinirim.🥹🙏🏼