Ek gıdadayız. 3 gün kuralı ile gittim ve şimdi sorun olmayan sebzeleri çorba püre yapıyorum. Yanakları kırmızı baya elma elma. Doktorumuza dün soramadım çünkü acil bir müdehale için çıktı yoğunbakıma. Pişik oldu bide poposu. Yani bu egzama mı alerji mi atopik dermatit mi başına gelen var mı ?