Alyaberenn canını sıkma hiçbirşeyiciği yoktur minnoşunun, her bebeğin gelişimi aynı olmuyor. Yüzüstü durmaktan sıkılıyor yazmışsın, ilk başta benimki de sıkılıyordu. Gün içinde 30 saniye bile olsa aralıklarla dene hep. Benimki de yüzünü yere koyup dümdüz duruyodu😂
Onu sıkmadan gün içinde habire çevir, bi zaman sonra alışacak 💜 kendini kötü hissetme, ilk anneliklerimiz, elimizden geleni yapıyoruz🌸