Deryadeniz1 Çevremin bir kısmı veriyor bir kısmı ise vermiyor sizler veriyor musunuz acaba ? İçeriğindeki bir maddenin zararlı olduğu ancak tek başına bir zarar vermediği düşünülüyor . Vitamin değeri de yüksek . Ne düşünüyorsunuz ?
kimbumadam Deryadeniz1 bir madde mi Yok yok kız😂 neden ev yapımı ya da organik değil meraktan soruyorum
KaynanaYiyen Deryadeniz1 cici bebe aldım bigün. 33 yaşındayım hiç yememiştim bu arada. Açtım tadına baktım. Sonra kocam baktı ki tatlıyı çok sever. Bu ne kadar şekerli birşey dedi. O bile yemedi. Kapattım çöpe attım direk. Kızıma onu yedirip midesini ve bağırsaklarını asla yormayı göze alamazdım.
2kiz Deryadeniz1 vermek istiyorum ama içeriği çokta masum olmadığından veresim gelmiyor kendim mi yapsam diyorum
Deryadeniz1 kimbumadam çünkü evde yaparım diye ortalıkta dolanıp 3-5 ay sonra evde yapmayı bırakan bir tip olmak istemiyorum biraz öngörü diyelim 😄 ve vitaminleri de kanıtlanan bir bisküvi. Tabi ki bu savunuyorum anlamına gelmiyor ama 😁
Niihhaann Kesinlikle almıyorum gereksiz bence. Kendim yapıyorum yapamazsam da yumurtasız organik alıyorum bebeğim alerjik çünkü.
diiilaaareee Organik zeytinyağlı şekersiz bisküvi tercih ediyorum normal cici bebelerin içeriği temiz değil maalesef
Deryadeniz1 livanurvealpinannesi61 ben düşünmüyorum genetik okuyan biri olarak araştırmalarımı söylüyorum. Ama tabi bu o bisküviyi masum kılmaz
kimbumadam Deryadeniz1 hangi vitamin canım şeker deposu organik gurmemden alıyorum mis gibi https://gidadedektifi.com/2017/09/11/eti-cicibebe/ İncele tekrar konuşalım ☺️
Deryadeniz1 kimbumadam evet bilgim var araştırmalarda bu tür tüm yayınlara bakıyoruz. İnsanlar her duyduğu gördüğü şeye inanmamalı ama :) organık gurmemden de bilgim var ama konumuz o değil 🤣
sagopakajmerap Deryadeniz1 bi ara verdim sonr akestim kendide istemedi. Ama hazır almaktansa evde kendiniz yapsanız daha iyi
kimbumadam Deryadeniz1 Nasıl ya 😀 daha bu sabah sütle yedim severimde Magnoliadada kullanırım Şeker komasına sokar adamı Damak tadınız olması yeterli şekerli olduğunu anlamak için😂 Diğeri saman gibi mesela
Ecelerdeyizz Deryadeniz1 günde 2 3 tane veriyorum ya cok seviyo 🥹 ama bnm baby biraz büyük 32 aylik. Kendisi istiyo
Arb93 Deryadeniz1 evet veriyorum çünkü devam maması verirsem gece yemek yemeye kalkar (2,5 yaşında) evde yaptıklarım çözünmüyor, organiklerinde tadını beğenmiyor teşekkürler.
Duygu3737 Deryadeniz1 bi kaç kere aldım zaten normalde kaşık maması cici bebe falan kullanmam ama bazen zorda kalınca dışarıda olunca hastane işleri olunca hazır şeylere mecbur kalıyorum kızım da pek tadını sevmiyor ve cici bebe inanılmaz pişik yaptı bize bi daha da almadım
KaynanaYiyen Berraa_54 sende duyar kasmaya mı geldin? 😁 bizim kedilerimiz cici bebe yemiyor. Fakir bunlar. Sizinkiler gibi sosyete değil.