Arkadaşlar fikrinizi merak ediyorum, bebeiğim 5 aylık ve eşim peş peşe cocuk istiyor. Oysa ben insülin ile hamilelik geçirdim, ağır anksiyete ile lohusalık ve simdi de uyku problemi olan, asla gündüz kucagım dışında uyumayan ve gece cook gec uyuyan bir bebişim var.(allaha şükür hiç şikayetci değilim allah herkese nasip etsin evlat♥️). Eşimi bırak kendime bile yeterli zaman ayıramıyorum.Annemde sadce 3 ay gelebilmisti yurt dışında yaşadığım için .
Size sorum 2. Gelirse tekrar aynı süreci nasıl geçircem bilemiyorum, yada erkenden yapıp vücut alışmışken büyütmeli miyim?