Edlk Merhaba 12 aylık olupta bebeği deliksiz uyuyan şanslı anne var mı? Bu uyku problemi gittikçe artıyor. Her gece en az 4 kere uyanıyor. Artık çökmüş durumdayız. Son 1 aydır kucağa almadıkça çığlıkta atıyor. 😵💫😴🤕
redizepol1 Edlk 11 ay 17 günlük bu zamanlarda normal dediler hep geçici süreçmiş. Akşam 8 de yatan bebeğim ilk kez bu gece uyumadı şuan yanıma aldım öyle duruyor asla yatağına gitmek istemiyor hep ağlıyor. Azı dişi çıkmış 😞canı yanıyor sanırım