Kızlar kızım 6 aylık doğduğunda saçını kesmeye kıyamadım şuan da arkaları seyrek bazı yerler yeni yeni dökülmeye başladı bi ara biraz döküldü durdu şimdi yine başladı arkası kötü duruyo ama ön tepesi çok uzun çok yakıştırıyorum toplanıyo hatta örüyorum bile minik bi şekilde ama herkes kes diyo kıyamıyorum acaba saçı gürleşir mi kesmek şart mı yani