Zeynep4458 abisininbebegi benim bebeğimde 5 aylık ve sadece mamayla besleniyor kilo alımı az olduğu için doktor ek gıdaya yavaş yavaş geç dedi. Onun için aralarda ek gıda veriyorum. Ama genelde 2 saatte bir 90 CC mama yiyor
kukuliiii abisininbebegi 4 aylık 3 saatte 120 veriyorum daha fazla versem içer ama gerek yok kilo alımı iyi
abisininbebegi Zehirs maşallah biz çok zorlanıyoruz yemekte biberon mama değiştim yok dilini koyuyor önüne almıyor biberon kaşık la veriyorum istemyr
kimbumadam abisininbebegi Yorun bol bol yerde vakit geçirsin kalori kaybettikleri için daha kolay acıkıyorlar Uykuda acıkmıyorlar öyle düşünün
abisininbebegi kukuliiii maşallah bizimki ağzını açıp bı yudum alıp bırakıyor neden böyle anlamiyorum