6 hafta önce sezeryan oldum, benim göbeğim düzelmeye başladı (ki hala biraz var-ama ben 20 kilo aldım hamileliğimde 34 bedenden 40 bedene çıktım o yüzden normal kilodaysanız muhtemelen tamamen yok olur), ilk 2 hafta hala hamile gibi görünüyordum, 3. Haftada 4 aylık hamiş görünümüne ulaşacak kadar küçülmüştü. Sezeryandan sonra yaptıkları gibi aşağı doğru küçük küçük masaj yaptım. Korseyi bana da önerenler oldu, doktorum kesinlikle postpartum kontrolünden önce hiç bir şey kullanmamamı söyledi. Yarın kontrolüm var bakalım, egzersiz için sadece günde 10 dk küçük küçük yürüyüş yapmamı önermişti. Bebişinize kendinize odaklanın, tadını çıkarın, bedeninize zaman tanıyın, gerçekten bi kaç hafta içinde bedeninizin nasıl hızla kendini toparladığını göreceksiniz ☺️