Hasret6326
Biz geçenlerde kutladık kızımın 2 yasını :)
Ben konsept pek yapmadım. Daha dogrusu kendim süsledim. Duvara pastel tonlarda renkli balonlar astım balon zinciri ile, iyi ki doğdun yazısı ve 2 rakamı balon şeklinde süsledim. Kızımın masası var (sandalyeli olanlar varya) onu koydum duvarın önüne. Pastasını ben süsledim yaptım, kızım mor renk giydi. Masaya sadece pastasını koydum kızımda ayakta durdu pastayı yedi o ara cok güzel resimler yakaladık :) aile içiydi güzel geçti