SedatAlpAnesi killi firca degil, sert ince uclu tarak ile taramaniz lazim. Bizim konak 4 aydir devam ediyor, gectigi gibi ertesi gun yeniden cikiyor. (Anneden gecen hormonlardan dedi doktor o yuzden cozumu pek yok) Konak sampuani, yagi kullaniyorum. Banyoda sampuanladiktan sonra tariyorum ve 2 gunde 1 banyo yaptiriyorum. Doktor onerisi boyleydi fayda gordum.