Eyllebr ilk önce kbb uzmanına gittik röntgen çekti ilkbahardı geniz eti büyük ameliyat dedi direkt. Ben he he dedim çıktım biraz araştırayım diye. Sonra ilaç kullanmadan bikaç hafta sonra ağzı açık uyuma horlama bitti. Sonra yaz sonunda yine aynı belirtiler olunca iyi bi çocuk doktoruna götürdüm eski röntgene de baktı büyük ama ameliyatlıl değil bu belirtiler mevsim geçişlerinde mi oluyor dedi. Evet dedim. Boşuna alerji testi yapmayım bu çocuk alerjik belli dedi. Zaten bebekliğinden beri egzama konak sorunumuz var. Deloday şurup verdi 28 gün kullandık evde ki halıları kaldırdım nevresimini hergün değiştiriyorum peluş oyuncak almadım hiç. Battaniye kullanmıyorum.hiç bir sıkıntı kalmadı şimdi. Ama sık hastalanma yok bizde. Hatta bu sene hiç hasta olmadı