Deletedmom26 yok bende sütle başladım ama yetmedi mama verdrdi doktor. Sarılık olmuştu biraz bu sebeple. Bebeğim hep ağlıyodu annemler aç çocuk aç inat etme mama ver diye diye süt azaldı mama devam ettik. Sonra benim sütüm var neden mama vereym çocuğuma diyip ani bi şekilde mamayı kesip süt verdim. Tabi sütüm o zamanlar yine azdı hatta solda hiç yoktu diyebilirim, bu yüzden mamayıda vermeye devam ettim. Hala veriyorum güvenemediğimden. Bazen çok ağlıyo. Bi sizin gibi sabah uyandıgında veriyorum süt üzeri 60 cc, bi akşam üzeri 5-8 arası huysuzlanıyo o zaman veriyorum yine süt üzeri 60 cc bide gece uykusuna başladıgında emzirip üzerine veriyorum gece vermiyorum. Eger iyi emdiğini düşünürsem. Şimdi bebeğim yine 1-2 saate bi uyanıyo gün içinde veriyorum memeyi. Benim sıkıntım gerçekten doyuyo mudur sadece sütle, bu yüzden mi böyle uyuyo. Yoksa açta mı uyuyo. Buna emin olamıyorum 😳