Kızlar bu normalmi ? Göbek bağı hala düşmedi. Banyosunuda yaptıramadık düşmediği için yoğun bakımda kaldı 5 gün ve cıkarıldıgında düşmeden banyo yapmasın denildi . Ve göbeğinde dışarı dogru çıkıntı var ilk cocugum oldukça acemıyım bişey anlamıyorum lütfen yardım edin