Maryhoney Ben kestirdim bu yüzden saclarimi. Dökülmeye devam etti. Doktor hamilelikte bedeni bebekle paylastigimiz icin tum degerler düşüş gosterir, annenin demir vitamin depoları düşüşe geçer normal, vücut kendini toparladikca gececek dedi. Bende demir eksiligi de var. Ama duzelmeye basladi. Vitamine basladim. Demir ilaci kullaniyorum. Bir de dokulme karsiti sampuan. Açılma bende de oluşmuştu toparlaniyor simdi cok sukur. Endişelenmeyin, beslenmeye dikkat edin. Ins.sizinde toparlayacaktir.