Bwbeğim geceleri sürekli emiyor asla uyuyamıyorum artık çok yoruldum gün içinde uykusuzluk ve yorguunluktan kendisiyle güzel ilgilenemiyorum kalbüm bile tekliyor o derece 🥹 11 aylık oldu biberon bile istemiyor hep beni emmek istiyor bir gece biberonda ısrarcı olduk diye sinir krizleri geçirdi sabaha kadar zor salinleştirip uyuttuk var mı bunları yaşayıp atlatan :(