Ben oğluma kullandım. Bir sorun yaşamadık henüz 55 günlük. Ama kabızlık oldu. Bunun sebebi mamadan da olabilir denildi. Yoksa süt içmesi gerekirken mama içiyor diye de olabilirmiş yani midenin alışma süreci gibi düşünün. Ama severek içti. Bir problem yoktu. Şuanlik kabızlık mamadan mi yoksa alışma süreci diye mi sma kullanıyorum 300 Gr. Aldım. Eyer aynı şey olursa geri bebivita ya geçicem. Hem doyurucuydu hem bebeğim seviyordu. Hemde fiyat açısından iyiydi. (Sma boykot ürünümüş bilmeden aldım kullanmakta istemiyorum açıkçası)