23 aylık, gece emmesini kesemiyorum. Biberonla su ile oyalayabikiuorum gece diye antibiyotigi kabul etmke zorunda kaldım çünkü boğaz iltihabı okadar yuva yapmış ki pensilin bike yazdı gerekirse emmeden ilerlerse çok kötü olacak dedi. Az önce emzirdim uyuttum şimdi klamoks kullandım 13 saate bir yazıyor inşallah meme istemez ama ben hiç kullanmadım 3 senedir ilk dega kullanıyorum dediğim gibi boğazlarım berbat durumda. Boyke durum yaşayan var mı yan etkisi oldu mu çocukta yada kendinde