ikizannesi000 kızlar 15 gün oldu her hf aryorum hemşireyi aşı yok diyor sıkıntı varmış yakın zamanda boyle birsy duyan oldu mu gercekten zamanı geçiyor gec yapılsa sorun olur mu gelince yapcakmış hemşire aşı nasıl yok anlamdım? 🤷♀️
Mimoza-kizim ikizannesi000 2 yaş asisinda deglde 1 yaşta bizde yaşadık 1.5 ay sonra yapildi cocuk doktorumuzda sorun olmaz dedi
kirikkalp ikizannesi000 bazen böyle oluyor bizde aynı durumu 1 yaş aşısında yaşamıştık bir sorum olmadı Martta 2 yaş aşımız var 🥹
sedauzer06 Normal de asi günü gelmeden ararlardi bu sefer 6 gün sonra aradılar yarın gideceğiz inşallah
Annesininprensesi2 Benim kızımın da 2 ocakta aşısı vardı 10 gün sonra yaptık aşı yok diye oluyor böyle
atlasmom27 26sında 2. Ay aşısına gittik normalde 3 tane aşı vuruluyor 2 tane vurdu verem aşısı yokmuş geldiğinde arayacağız dedi bizede
Busra2089 ikizannesi000 Bizim bütün aşılarımızı takipli doktorumuz yaptı şu an 20 aylık doktorda öyle bir şey yaşamadık ama sağlık ocaklarında böyle geçe kaldığını duymuştum.. Geç olunca bir problem olacağını sanmıyorum ama. Takipli doktoru varsa ona götürün olmadı o yapsın.