Kızlar bebeğim 3 ay 27 günlük. Özelikle beslenme esnasında bir kulağı ile oynuyor genelde. Eli hep orada. Normal mi. Kızartıyor da yani. Ama öyle dokundukça ağlamıyor. Keşfediyor mu acaba. Doktora götürdüm damla verdi. Anne sütü de damlatiyorum. Sizler yaşadınız mı bu aylarda böyle durum.