whiteblack sezerckmom takip edin ara ara zaten ateşi çok olsa o kendini belli ediyor durmuyor çocuk yani ağlıyor filan
ikizannesi000 sezerckmom kız ben onu ateş bile saymıyorum normal bnce Rabbim saglık versin hiç ateşlenmesin çocuklar inşAllah 🤲
sezerckmom whiteblack ben bir sorun yokta öylesine ölçüm dedm 35 çıktı internete yazdm uyuşma titreme ortaya çıkar yazmış ödüm koptu
whiteblack sezerckmom pardon ben yanlış görmüşüm 37,5 diye okumuşum internette hastalık hiç araştırmayın insanın psikolojisini bozar orası
AlptugB Obd 2 gün öncesine kadar bende nöbet tuttum canım. Sürekli eklem yerlerine alnına soğuk bez koyduö ayağına limon sürdüm çok fayda etti aklında olsun
AlptugB Obd aynen canım bende burda okumuştum hatta limonu sıkıp içine çorabı atıyorlarmış onu sıkıp giydiriyolarmış ama ona cesaret edemedim üşür ayağı diye
papatya09_ AlptugB öyle yama cnm bizim doktorumuz sadece zıbımla tut demişti ateşi olduğunda bide ılık duş
kuzucuks Doğru mu okudum, 35.3 ise bebeğinizin üşüdüğü anlamına gelir diye biliyorum, çünkü normal vücut sıcaklığı 36.5 tir. Bunun altında olursa vücut ısısı düşük üşüyor demek