ftmism yok hayır öyle çok ağlatmana gerek yok ağladıkça yani ağlamaya başladıktan bi yarim dakka sonra kucağına al sakinleştir tekrar yatır uyuyana kadar öyle yap. Ağlayınca kaldırıp istediğini yaparsan o şekilde herşeyi yaptırmak ister sen ağlayınca ağlatmaya devam etme sakinleştirip tekrar yatır aglasada sakinlesince istediğinin değil uyuması gerektiğini anlayacak emin ol bebekler bizden daha akıllı bunu çok kısa sürede öğrenecek.. Sadece devamlı sakinleştirip tekrar yatırma konusunda sabırlı olup devam etmen gerekiyor gündüz ve gece uykusundada