Anne sütü ve mamayı biberon ile veriyorum ancak biberonu 2 3 kez emdikten sonra ağlıyor sakinleştirip tekrar veriyorum yine aynı şekilde ağlayarak yiyor. Bu şekilde durum yaşayan var mı yutarken mi ağrı oluyor anlamıyorum ağladığı için yemesi gerekni alamıyor