Kızlar sürekli ağlıyor bir anda ama hiç birsey yokken. Ve resmen bana bagimli oldu normalde babası hem çok ilgilidir hemde çok oynar ona rağmen asla istemiyor onu da. Sadece anne anneee diye dolaşıyor. Bir anda gülerken ağlamaya başlıyor. Oyun arasında ağlıyor. Sürekli mızmız. Yemekte şımarıyor herseye atıyor , herseye hayır diyor. Atak vs var mı? Yoksa biz yavaştan 2 yaş sendorumuna mi giriyoruz ? Başka biseyden mi korktu. Kafam çorba gibi.