9.5 aylık hiçbir düzenimiz yok.Gündüz uyumaz max yarım saat -1saat ,gece 10-11gibi uyur gecede 5kez kalkar meme arar çığlık çığlığa sabah 7 en geç 8de full enerji ile uyanır ve ben işe gidiyorum bu şekilde hayret nasıl yaşıyorum acaba 😂😂😂Yani uyku öncesi herkese iyi geceler deme pijama giyinme kitap okuma gibi minik rutinler de yapıyorum,iş dışında sürekli oynayıp enerjimi ona veriyorum ,yeterli ek gıda veriyorum ama gece meme vermediğimde saatlerce aralıksız ağlayabilir ve buna dayanamam nasıl düzelecek bilmiyorum