Nejlazafer Merhabalar..3 ay önce ikinci kez anne oldum kızım 1 aylık olduktan sonra ciddi şekilde burnu tıkanmaya başladı..2 aylık sürekli günde 3-4 kez burnuna serum fizyolojik yapıp çekiyorum..ama özellikle geceleri cok tıkanıyor uyanıyor tekrar tekrar yapıp uyutuyorum..cok rahatsiz oluyor..bu durumu yaşayan anneler varmı acaba? Doktor normal diyor hasta falan değil hatta bu kışı böyle gecirebilirmis..ilk çocuğumda böyle bir sıkıntı yaşamadık..cok üzülüyorum hiç rahat uyuyamiyor..gündüz uykularida bu yüzden hep 10 ar dk.😔
Nejlazafer Hcmy_ nemi 50 den aşağı düşmüyor buhar makinası her akşam çalışıyor..ev de cok sıcak değil 23 derece..
Hcmy_ Nejlazafer o zaman burnunu sf ile değil de serum ve enjektörle yıkama yapın. Evde deterjan kokusu parfüm çok etkiliyor çamaşır kururken solumasın mesela çünkü bir süre sonra geniz eti büyüyormuş. İyi olur inşallah bir an önce
inscnmya Soğana karanfil batırılıp başucuna yakın bi yere konabilir Sarımsak rendelenip konabilir Buz konabilir Nebulizatörle hava verilebilir Allah şifa versin geçmiş olsun