İyi geceler hanımlar🌸
Bugün aylık kontrolümüz yapıldı,kızım 11,500 kilo 77 cm🧿
Emekleme henüz yok,bi yerden tutunup kalkma çabası var. Alt iki dişimiz 7.ayda çıktı şu an üstteki iki diş patlamış geliyor dedi doktorumuz.
Bu aydaki kızamık aşısını mutlaka yaptırın dedi kızamık çok tehlikeli bir hastalık ve yabancı göçmenlerden dolayı aşı olunmalı dedi. 1 yaşında ve 4 yaşında tekrar kızamık aşısı yaptırılıcak dedi.
Doktorumuz benim oğlum 5 yaşında onada 9 aylıkken yaptırdım dedi. Geçen hafta 6 aylık bir bebek kızamıktan dolayı çam sakura hastanesine sevk edildi yoğun bakıma alınma duruma geldi bunu bilin ona göre dedi. Bu durum korkuttu beni yaptırıcam bu hafta mutlaka.
Haftada 2 gün balık yedirmemiz gerekiyormuş,zaten yediriyorum. Portakal mandalina kivi yedirip suyunu içirebilirsin dedi yumurtayı beyazıyla birlikte yiyebilirmiş. Kahvaltıda mutlaka yumurta olmazssa olmazımız dedi. Yasaklı olarak “ tuz,şeker,inek sütü,bal,şekerli gıdalar,pirinç unlu muhallebiler”
1 yaşına gelince inek sütü verebilirim belki dedi.
Kızının maşallahı var annesi çok güzel bakıp büyütmüşsün dedi teşekkür etti canım doktorumuz 🥰🌸 bizimle aynı ay içinde olan annelerimizle paylaşmak istedim🙏💟