Hanımlar. Kızım 21 aylık yurumeye ilk basladigindan beri iki bacagi bu sekildeydi. Doktor zamanla duzelir dedi d vitamini takviyesi verdi kullandik hala da kullanıyoruz sağ bacak gayet iyi duzeliyor ama sol bu sekilde hala beni korkutuyor bu hali. Ortopediye de goturdum gecer diyor ama ne bi cihaza soktular ne bisey sadece gozleriyle bakip duzelir diyorlar. Basina gelen var mı ? Veya cevresinde olup duzelen ? 