Yasminkizik serum fizyolojikle aldığı serum aynı zaten canım.ilk zamanlar bende küçük tüpler şeklinde olan serum fizyolojiklerden alıyodum hemen bitiyordu tekrar almak zorunda kalıyorduk ve seruma göre pahalı bence.serumu uzun süre kullanabilirsin ben öyle yapıyorum şimdi.nasıl kullanacağına gelince de serumdan enjektörün iğneli ucuyla çekiyosun ve sonra enjektörün iğnesini çıkarıyosun bebeğinin burnuna sıkıyorsun ama çekmek için aspiratöre de ihtiyacın olacak,markası ne hatırlayamadım ama her eczanede bulabilirsin sarı renkte iki hortumu var biriyle bebişinin burnunu çekiyosun diğer ucuyla da ağzına alıp çekiyosun,aspiratör kabına da normal su koyuyosun birazcık