Efemin_Annesi benim oğlum yatmadan 5 saat öncede sıvı alımını kesse eğer kaldırmazsam işiyor.
yazın geceleri kaldırmamayı denedim öğrensin diye ama yok olmadı şimdi kışın soğukta hiç cesaret edemem o yüzden yattaıktan 3 saat sonra kaldırıyorum eğer çok sıvı tkettiyse ki bazen gece uyurken bile su ister sabaha karşı yine kaldırıyorum o zaman.
çocuktan çocuğa değişir bu çiş tutma olayı.
normalde geceleri idrar üretimi durur ama bazıısnda devm eder ben mesela sıvı almamış bile olsam sık sık tuvalete kalkarım.