Merhaba anneler. çalışan bir anneyim iş yerim evime çok uzak süt izni ile evime gelene kadar çok geç olacak.mecburen iş yerinde sağmak zorunda kalacağım çocuğumun beni emmemesi sütümü azaltırmı ? Herkes seni emmediği için azalacaktır diyor sağım yapmak bebegin emdiği gibi olmaz diyor. Varmı benim durumumda olanlar