Aria4 şöyle ben gunde 2 öğün yiyorum kahvaltı ve akşam yemegı , 6 dan sonra asla bişey yemiyorum sadece çay içiyorum
Kahvaltıda her zaman aynı şeyleri yemiyorum farklı tarıfler deniyorum. Mesela bu sabah bir dilim kepek ekmegıne lableni avakado sürdüm ve bir haşlanmıs yumurta .. yada yulaflı tarıfler yapıyorum kahvaltıda bir gün ekmek yiyorsam yarın yulaflı omlet yapıyorum
Akşamları bir corba kasesinde yemek yiyorum
Beyaz ekmek , pirinç , bulgur , makarna , asitlı vb. İçecekler , tatlı yemiyorum
Tamamen sağlıklı besleniyorum
Hergun 1 2 fincan Türk kahvesi, yeşil çay ve bir meyve yiyorum ara öğün yapıyorum
2.5 3 litre su içiyorum..
Kilo verirken en önemli şey aynı seylerı yememek mesela her sabah az bı peynır zeytın salata domates olmaz değişik yemek lazım cunku vucut kendını kitlıyor kilo alımı duruyor .