Bugün doktora da gösterdim aft gibi dedi fakat aft için gerekli herşeyi yaptım dediğimde diş bazen yanlış yerden çıkabiliyor bekleyin eğer diş çıkarsa diş hekimine görünün dedi. Başına gelen var mı acaba ya endişelenmeye başladım. Bu arada elimle de bastırdığımda bir sertlik yok yumuşak doku