Kızlar 7 günlük bebeğim var sezeryan olduğum için ilk 3 gün sütüm gelmedi sonrasında geldi ama bebeğim memeyi reddediyor sarılık için 1 gün yattık düzeldi eve geldik emzirmeye çalışıyorum süt sağıp veriyorum ama sütüm her sağımda iki göğsümden 40 ml 50 ml anca çıkıyor ama 90 ml her öğün diyolar ne yapmam gerek ben anlam veremedim bu duruma elimden geldiğince emzirmeye çalışıyorum ama kesinlikle uykusundan uyanıp emmiyor