Esooo56 Bebeğim 2 gündür emmeyi çok azalttı biraz hasta huzursuz ondan olabilir mi yada bu sebeplerden dolayı memeyi bırakabilir mi? İyileşince eskiye döner mi çok üzülüyorum 2 gündür emmiyor diye bugün sabahtan akşama kadar sadece 2 kere emdi. (7 aylık )
turkan2_ Esooo56 benm kızım da ilkm 7aylikta. Birden bire. Bırakmıştı memeyi diş döneminde zorluyo biraz sabırlı olun derim çok açılırsa alir zorladikca emezler 🤦
turkan2_ Esooo56 olabilir diş döneminde de öyleler bnm ilk kızım tergedi birden bire gece sık emerdi ikinci de 4aylken red ediyodu agliyodu en son hemşire sordum korktum buda terger diye normal bu süreç kendi haline bırak iyce acıkınca teklif et alır demişti öylede oldu siz bide öyle teklif edin burnu tikaliysa yda uykusu çok varsa da öyle olabiliyo
esraomer 9 aylık bebeğim 2 gündür emmiyor bende çok üzülüyorum 😔 gece acıkınca ne yapacağımı bilemiyorum
Esooo56 esraomer Gerçekten insan kendini çok çaresiz hissediyor böyle bir durumda Allah yardımcımız olsun inşallah
Esooo56 turkan2_ evet ilk sizin ilk mi☺️ ay sormayın her gün yeni bir özellik çıkarıyorlar şaşıyor insan😅
turkan2_ Esooo56 Allah bağışlasın yok iknci kızım benm ilkmde bende pimpirkliydim hastaneye çok gidiyodum goturuyodum yani bunda çok şükür sabır ediyom bikere ateslendi goturdk tej onun dışında normal her bebek bir degl cnku
Esooo56 turkan2_ kusura bakmayın benim bıdık yüzünden geç cevaplıyorum. En iyisi hastanelerden olabildiğince uzak durmak. Ben de kolay kolay götürmem hastaneye normal kontrol dışında henüz 1 defa gittik Allah da kimseyi düşürmesin hastaneye orada daha çok hasta oluyor insan..
turkan2_ Esooo56 estağfurullah ne kusuru aynen öyle evde dikkat etmek gerekiyo Allah esirgesin hepsini inşallah 🤲