İyi geceler kızlar ben bu emzirmeyi bırakmayı nasıl yapıcam çok kafama takıyorum gerçekten ve çok korkuyorum 😭 ayrıca çok da üzülüyorum kıyamıyorum. Kızım 22 aylık ve doğduğundan beri emerek uyuyor. Bu akşam odaya geldik emzirdim ama uyumadı mutfağa gittik tezgahta boza vardı onu gördü istedi. Azıcık yedirdim biraz durdu sonra tekrar odaya geldik kucağımda ninni söyleyerek yürüdüm (bunu bazen yapıyoruz mayıştırmak için) ilk defa o şekilde uyudu. Yatağa koyduktan sonra kalkıp meme istemedi. Şimdi ben bu gece en azından gece emmesini bıraktırabilir miyim acaba ya. Ne yapmam gerekiyor nasıl yapıcam yardım 🥺🥺🥺