Neolacaksimdi Merhabalar bebeğim 6 aylık oldu. 6. Ay philips avent natural biberon emziği Kaç numara kullanmam lazım. Şuan 3+ ay 4 no kullanıyorum. Y kesimlerde sıkıntı yaşamıyormuş sanırım. Ne önerirsiniz
Melis1706 Neolacaksimdi ben 4 delikli almistim 15 aylik hala onu kullaniyorum y baslik kati birsey vermeniz icin.ama kizim 6 aylikken 3 kullaniyordu galiba ya cnku hemen gecemedim ben bogulcak gbi olmstu