aaa1864 Anneler yürüteç kullanıyoruz (kullanırsınız kullanmazsınız herkesin kendi tercihi) beneğim parmak ucunda yürüyor şuan 9 aylık yürüme arkadaşında elinden tutarken vs tabanlarına basmıyor tavsiyesi olan var mı ayakkabı falan