rabilay ben aspiratör kullanmıyorum enjektörle serum fizyolojik sıkıyorum burnunun iki deliğine açılıyor burnu. Aspiratörü pek önermiyorlar sürekli kullanimda zarar veriyormuş sanırım. Serumla olan yöntemin YouTube da videoları var bi bakın isterseniz hastaneye gidince hemşireler de bu şekilde yapıyor. Hatta acildeko hemsire bana detaylı öğretmişti