Kızlar uzun süre tedavi gördüm çocuğum olmadı tam tuo Bebek olacakken 3 gün önce hamile olduğumu öğrendim. O gün kahverengi lekem geldi adet oldum sandım devamı gelmedi ertesi gün hastane gittim hamileymişim. Çok şükür 11 aylık büyüyoruz. Bugün adetimdeb 5 gün geçti 7 gibi kahverengi lekem geldi adet oldum derken şuan saat 11. Tık yok afedersiniz peceteyi falan biraz sürttüm acaba gelir mi diye ama yok … Ay napicam normal mi sizce lekeden hemen sonra gelmemesi adet kanamasinin. 3 4 saat geçti.