Sız nasıl uyutuyorsunuz nolur anlatın zira ben uyutamıyorum . Her akşam aynı dert uyutmam resmen saatlerımı alıyor .sabah erken uyanıyor gece de geç yatıyor . Desteklı uyuyor destegı kes demeyın denedım tam 1 buçuk ay desteksız uyutmayı denedık ama asla 1 den önce uyumadı mecbur sallamaya başladık yine em azından sallayınca 11 12 de uyuyor