Usnac1995 Kızlar bir kere bile giymedim, 38 no ayağıma çok bol oldu. İade sürecinde müsait değildik veremedim maalesef ve kaldı elimde. 2.000 tl satıcam . Sancaktepede oturuyorum isteyen olursa eldende verebilirim ❤️ Detaylı fotoğraf atabilirim
mom-1 2000 çok yalnız ? Şuan sıfır fiyatı illaki daha pahalıdır bakmadım ama ne olursa olsun siz 2. El olarak sattıgınız icin pahalı. Letgodan satın da yine 2000 e satamazsınız insanlarda para yok
Usnac1995 mom-1 Ama sıfırı çok pahalııı. Ne yapayım ikinci el diye markasız ayakkabı fiyatına veremem ki 🥲 Bu ayakkabı modeline 3.5- 4 bin verip alıyor insanlar
mom-1 Usnac1995 ama sıfırını alıyorlar ucuza satmayın tabi ama en azından 1000 tl ye kadar yazmanız gerekirdi bence iyi niyetle söylüyorum yorumumda dedigim gibi 2. El oldugu icin o fiyata yalancı sitelerden sıfırını almayı tercih eder alacak olan yinede satarsınız insallah😊
Usnac1995 Cancanlar Adidas 1.000 tlyede var ama model bu değil. Adidasın 7 bine de ayakkabısı var canım. Modelden modele fiyat değişiyor ya hani ❤️
Usnac1995 zeynep865 Faturası var atabilirim, trendyoldan aldık. Kontrol ettirdim orjinal ürün sıkıntı yok ❤️
Usnac1995 mom-1 Vallahi bilmiyorum şuan fiyatları ama kuzenim 3 bin olmuş bu dedi. Hayırlısı artık satılmazsa da büyük falan giycem, o kadar ucuza verirsem yeni bir şey alamam. Ya da hediye veririm birine daha iyi 😂❤️❤️❤️
Cancanlar Usnac1995 onu biliyorum ama bu benim düşüncem ben olsam gider daha az paraya sıfır ayakkabı alırım bu eleştiri değil sadece bi yorum
[silindi] Usnac1995 3bin 800lerde 4bin olmak uzere bu model kuzenin az bile soylemis dafagdjv😂alicisina hayirli olsun guzel model
Usnac1995 zeynep865 tabi atayım canım ama elden vermek isterşm en azından denemek açısından iade ile uğraşmak istemem olmazsa falan ❤️
-_Esra_- Usnac1995 Kızlar bir kere bile giymedim, Bir kere bile giymedim deyip ayakkabı ayağındayken fotoğraf atman fkfkfkffk
Usnac1995 -_Esra_- canım onu mu diyorum, giyip dışarı çıkmadım yani. Olup olmadığını nasıl anlıycam giymeden. Belirtmedim kusura bakma 😂
Usnac1995 Cancanlar İşte bazı insanlar illa bu model olsun istiyor. Bir de bu çok tercih edilen bir model genelde yurtdışında falan giyiyolar. Teşekkür ederim ❤️