Arkadaşlar merhaba. Dün doğum yaptı . Sol göğsümün ucu yoktu ama baya zorladık göğüs ucu çıkarıcı aldık çıkartıp hep emzirdim ama 2.gün kanadı yara oldu ve sadece tel göğüsle emziriyorum. Oda yara olmak üzere. Sağ göğsüme ne yapmam lazım ki hemen düzelsin? Lansinoh sürüp göğüs kalkanı kullanıyorum ama hızlı çözüme ihtiyacım var 😔😔