Merhaba, yenidoğan bebeğim akciğer enfeksiyonundan doğar doğmaz yoğun bakıma alındı, entübe edildi ve sonrasında akciğer sönmesi sonucu ciğerlerine tüp takıldı yarın 1 hafta olacak hala durumu aynı. Bu durumu yaşayan var mı aranızda iyi birşeyler duymaya ihtiyacım var artık😔