biricikbebegimm Bazı doktorlar da işe giden varsa, topluma bir şekilde çıkıyorsanız ki bu market olur, pazar olur, avm olur, akraba görüşmesi olur, kesinlikle yaptırmalısınız diyor. Çok çocukla görüşmüyorsanız 1 yaşı bekleyin dedikleri aşı genellikle KKK oluyor, 9. Ay ilave dozunu atlatıyorlar. Bexsero dün yaptırdım, 2100 TL aldılar hastanede.