Zynp bizde 6 aylık olmamıza 10 gün kala başladık. Çorba ve haşlanmış sebzeleri tattırarak. Haşlayıp önüne koydum. Kendi tutarak emmeye çalıştı. Çorba dediğimde hep pütürlü püre kıvamında çatalla ezerek verdim. Yutmayı öğrenebilsin diye. Sıvı hale getirmedim. şuan 1 ay oldu hemen hemen. Bugün ızgara köfte yedik :) nasıl mutlu oldum anlatamam. Tabi bunlar hep doktor menüsü. Meyveye ise yeni yeni başlıyoruz. Bizde ilk sırada sebze vardı. Yoğurtta baştan beri sınırsız ama pek sevmedi nedense 🤷🏼♀️