aslanb canım benim bebeğim de öyleydi 2 aylıktan 4 aylığa kadar gazı çok kötü kokuyordu kakasını da hafta bir yapardı hatta bı keresinde on gün yapmamıştı ama bir problem olmadı muhtemelen kakasını yapmadığı için kokuyordu gazı şimdi 11 aylık günde iki kere falan kakasını yapar gaz yaptığında da kokmuyor eskisi gibi düzelir yani