Kızlar iyi akşamlar annemin göğsünde kitle sebebiyle doktora gitti biyopsi istendi biyopsi sonuçlarımız daha çıkmadı ama biyopsiden önce girdiği röntgen de birads 5 sonucu çıktı internette bakınca yüzde doksan kötü huylu diyor birads 5 çıkıp iyi huylu sonucu alan varmı acaba ?