prensesininannesi5838 Kızlar makat catlagini nasılsın geçirdiniz bebeğimde makat catlagi var 4 ayda öğrendik bebeğim kaka yapamiyo
Denizzzmommm prensesininannesi5838 hiç başka yolları denemeyin her kremi yağı kullandım çocuk cerrahı verdi procto glyvenol alın 10 gün düzenli kullanın geçmezse süreyi uzatın
albusdumbledore prensesininannesi5838 benim kızımda vardı ama 2 yaşındaydı. Fito ve anestol krem kullandik. Çatlak geçti ama zamanında çok acısı olduğu için yine yaparken çok ağlıyor ve kendini kasıyordu. Duphalac ve dulcosoft şurup kullandık ama ilk zamanlar geçince bağırsak bu düzene alışınca yine zorlanmaya başladı. Kesin çözümü tuvalete yaptırmakta buldum
Suheyla06 prensesininannesi5838 benim kızım da da var bir ay önce farkettim iki tene krem sürüyorum her akşam ılık suya oturtuyorum ama hiç geçmedi tekrar kötürecepim doktora çok huysuz sanırım o yüzenden acı çekiyor
Suheyla06 prensesininannesi5838 benim kızımda kaka yapamıyor yoğurt veriyom hergün yapmaya başlamıştı şimdi son iki gündür yine yapamıyor ne yapacağımı şaşırdım
ldy005 Doktor bize krem vermişti 2 tane kullanmıştık geçmişti kontrole gittiğimizde iyileşmiş demişti
ldy005 prensesininannesi5838 sıcak suya oturtmayı diyosanız o kolay gaz çıkartıp tuvaletini yapması için çatlakta bi ilgisi yok ki
momysskaan Onların kremi varmış sanırım doktoruna danış yinede düzenli kullanımda geçiyormuş 🌸tez zamanda iyileşir inşallh bebişininiz🌈🌟
prensesininannesi5838 albusdumbledore yaaa çok zor bisey ya bu nasıl dayaniyo bebisler anlamıyorum çığlık çığlığa agliyo gaz çıkarırken felan